willemsliveasy

Mijn alleerste blog-bericht……

Leuk dat je mijn blog bezoekt…

Het is zover! Mijn allereerste bericht op WillemsLiveasy!

Al op jonge leeftijd had ik intresse in kleur, vorm, styling en interieur. Met de nodige jaren ervaring in de woonbranche en het lezen van oneindig veel woonbladen, het bezoeken van winkels met bijzondere en mooie meubelen en accesoires wordt het tijd dit te delen met … jou. In mijn blog zal ik regelmatig nieuwe vondsten, mooie combinaties, kleurplannen en leuke adresjes met je delen. Hopelijk kan ik je inspireren met tips voor de inrichting en afwerking van jouw huis.

Wie ben ik? … Marijke, 30 jaar oud… of jong? Wonend in Rijkevoort samen met mijn vriend Johnny en ons zoontje Benjamin van anderhalf.

Ik word gelukkig van mooie oude vondsten, en van taart bakken  😉                                  Je thuis voelen in huis, een knusse en ontspannen plek ingericht voor jouw en je gezin, dát vind ik belangrijk.

Sinds 2011 ben ik mede-eigenaresse van Glas- spuit- en schildersbedrijf Willems in Rijkevoort dat ik samen mijn ouders en broer run. Daarnaast blijf ik altijd op zoek naar de mooiste combinaties in huis, de mooiste kleuren, de prachtigste afwerkingen, de meest inspirerende merken en winkels……

Wie weet kan ik ook jou inspireren, of kan ik je in de toekomst door middel van een interieuradvies of kleuradvies op gang helpen bij de inrichting van JOUW stekkie.

Marijke Willems

Dit bericht is gepubliceerd op maart 28, 2012 om 1:34 pm. Het’is opgeslagen in Wie ben ik... en getagd als , , , , , , . Markeer de permalink als favoriet. Volg hier alle reacties met de RSS feed voor dit bericht.

3 gedachten over “Mijn alleerste blog-bericht……

  1. Margreet op schreef:

    Ooohh, wat tof! Ik krijg er zin in om leuke dingen in huis te gaan doen, heerlijk. Kan me helemaal vinden in ‘van je huis een lekkere plek te maken’ en laat me af en toe graag door je inspireren!
    Leuke blog, goeiig van je! X

  2. willemien op schreef:

    Hallo Marijke,
    Ik heb even op je blog gelezen en ik vind het erg mooi geworden. Proficiat!
    Namens ons veel succes met deze nieuwe stap, leuk om te doen, hopelijk levert het ook de nodige reacties ( en opdrachten) op.
    Staat er ook een verwijzing/link op de site van Schilderwillems?
    Groetjes Jan en Willemien

  3. Janine reijnders op schreef:

    Super leuke blog, ik ga je sowieso volgen!!!! Succes met alle inspiraties
    Ps het ziet er gezellig uit

    Groetjes janine

Geef een reactie

